Protez Diş Tedavisi

Kaybedilen dişlerin yerine konması veya mevcut dişlerin estetiklerinin arttırılması için kaplamalar ve hareketli protezler yapılır.

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Cerrahi bölümü 20 yaş dişleri ve gömük dişlerin çekimi, kist ve tümör tedavileri, apikal rezeksiyon, implant yapılması ve eklem rahatsızlıkları ile ilgilenir.

Endodonti (Kanal Tedavisi)

Endodonti kanal tedavisi ve kemik içi enfeksiyonların iyileştirilmesi için uygulanan tedavileri kapsar.

Daha Fazla

Pedodonti (Çocuk Diş Hekimliği)

0-14 yaş arası çocukların süt ve daimi dişlerinin kontrolü, çürük önleyici işlemlerin uygulanması ve diş tedavilerini pedodonti bölümü yapar.

Restoratif Diş Tedavileri

Diş çürüklerinin temizlenmesi ve dişte çeşitli sebeplerle oluşan madde kayıplarının dolgu malzemeleri ile restore edilmesi ile ilgilenen diş hekimliği bölümüdür.

Ortodonti (Tel Tedavisi)

Ortodonti dişlerin çene kemiği içindeki dizilişini düzelten ve çenelerin ortopedik rahatsızlıklarını tedavi eden bölümdür.

Daha Fazla

Diş eti tedavileri (Periodontoloji)

Dişi çevreleyen sert ve yumuşak dokuların sağlığının korunması ve hastalıklarının tedavisi ile ilgilenen branştır.

Diş Beyazlatma

Vital Beyazlatma: Canlı dişlerde meydana gelen renklenmelerin giderilmesi için ev tipi ve ofis tipi olmak üzere 2 çeşit beyazlatma uygulanabilir.

Lamina

Diş yüzeylerinden 0.3-0.7 mm, hatta bazen hiç aşındırma yapılmadan yeni bir gülümsemeye sahip olmanızı sağlayan yöntemdir.

Daha Fazla
invisalign sistemi şeffaf plak ile uygulanır.

Bruksizm Tedavileri ve Botoks

Bruksizm, yani diş sıkma, günümüzde çok yaygın olarak görülen bir durumdur. Gün içerisindeki streslerin yanında kas ve diş yapılarındaki bozukluklara bağlı da diş sıkma problemi ile karşılaşılabilir.

Daha Fazla

Her hastamıza hak ettiği sağlıklı gülümsemeyi vermeye adadık!